Voihan perse. Vaikuttaa siltä, että ahdinkin joutuu nyt remontin alle! Osasta siipiä on palasia pois ja jokunen lapa näyttää myös vääntyneeltä. Pitääpä kysyä viisaammilta, mitä tässä nyt olisi hyvä tehdä. Kaipa noita ahtimia joku on korjannutkin ja vaihtanut sisukalut ehjiin. Tiedä sitten miten pitkäikäisiä tuollaisista virityksistä saa, vaikka puhaltimella ei vaihdon (ed. om.) jälkeen mun toimesta paljoa ole ajettukaan.
Välyksiä tuntui akselista kokeiltuna ihan selvästi. Pitkittäisvälystä (?) akselinsuuntaisesti tökkiessä ehkä n. 5mm, poikittaisvälystä (?) akselia heilutellen sivuttain n. 2-3mm.
Käsittääkseni koneeseen on pultattu vakiomallinen ahdin. KKK K03 taitaa olla S3:ssa vakiona, mutta ilmeisesti ovat jotkut ovat vaihtaneet puhallinta vähän kestävämpään malliin, etenkin jos laite on lastutettu. Ihmettelyt jatkuu.
29.4.2013 – Uusi imuputki
Uusi imuputki saapuikin jo postisedän mukana. Melko rivakasti tuli alle viikossa. Värinä tosin ärsyttävä sininen, kun en tajunnut katsoa minkä väristä silikonia sieltä oletuksena lähetellään. Kaipa se tuokin menee.
Näytti oikeanlaiselta ja vaikutti olevan sopiva lukumäärä oksia about oikeissa kohdissakin, joten jää odottamaan nyt kiristimen vaihdon valmistumista, ennenkuin heitellään paikoilleen. Ja mahdollisesti sitä ahtimen vaihtoa, ellen nyt sitten teetä sen jollain kun vaikuttaa olevan melko vittumaisessa paikassa alkaa tallissa vääntämään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti